oktober 22, 2008

kan du inte bara dra till en random karibisk ö, ta ut ilskan på några bongotrummor och lämna frugan ifred?

jag spyr av att behöva se papa dems fula nuna på nättidningarnas sidor! måste de verkligen ge honom den uppmärksamheten och spä på myten om att han blivit orättvist behandlad? synd att han inte fick nåt mer än ynkliga 120 dagsböter. jag är fullt medveten om att partnermisshandel förekommer hela tiden överallt och inte får en tillstymmelse till samma svallvågor. men måste de feeda papa dem och berätta hans skräckhistoria från finkan där han bara åt frukt från godisvagnen (jag vet, jag borde inte klicka heller men är bara människa) och ändå tyckte att han var som en guantanamofånge? blev så jävla arg i helgen på hans "jag är oskyldig" att jag laddade ner fup:en. kändes som lite invasion of privacy men för mig gick gränsen när han pussades på bild med frugan som han bangat i huvudet med ett ljus. efter att ha läst vittnesmålen så är det ganska klart att snubben är loco. hoppas att vi i alla fall slipper se honom i rutan och höra hans "sköna" sväng i etern. och hoppas för allt i världen att frugan får hjälp med sina hjärnspöken och med att lämna honom snarast.

5 kommentarer:

Read me. Watch me. Be me. sa...

Jag hoppas att han aldrig mer får några jobb någonsin.

Anonym sa...

vem är papa dem?? papa dee är det väl? och ja, han är blåst & bränd för all framtid (hoppas jag) och hans fru behöver öppna sina ögon. och en skvätt terapi.

anna sa...

read me: verkligen! bojkott forever.

anonym: klart han heter dee men på flashback går han under papa dem. vet inte helt varför men för egen del känns det bra att skita så mycket i honom att jag inte pallar skriva namnet korrekt.
frugan ja, tror knappt det räcker med en skvätt, hon behöver nog snarare en spann med terapi. håller tummarna för föräldrarna hämtar hem henne till norrland asap.

MLT sa...

jag vet! hans fru har en blogg där hon konsekvent skriver "dem" istället för "de", alltså tycker flashbackarna att det är skämtsamt att skriva papadem istället för papa dee. Get it? Men Anna, nu blir jag besviken. Har du inte läst alla 376 sidorna i tråden eller?! /Flashbackräven

anna sa...

mlt: aha, är det därför! visserligen läst att frugans språkbruk inte är något horace skulle jubla över men nej jag har inte läst alla numera 390 sidorna. kanske 250.