oktober 05, 2008

jag som alltid tyckt att guinness var tungt att dricka, nejnej jag sänker lätt en fyra-fem stycken

tydligen somnade jag när vi var ute i fredags. det har jag inget minne av, surprise! precis som jag förutspådde blev det ganska mycket av det goda. dock lite mindre lyckat att jag fastnade på puben med britterna (hallå, egokick på högre skalan av att få komplimanger från höger och vänster. kunde inte slita mig) så att mina gäster ringde och undrade var jag var, stress. jag fick därmed äta kvällsmat och fixa mig med publik. m höll mig nämligen sällskap när jag duschade, hon satt på sängen alltså! (hett att ha duschkabinen i sovrummet. älska 120 år gamla lägenheter). sen hittade nån min hattsamling så vi dansade runt på det lilla utrymmet i min stue och bytte hattar med varandra. mycket roligt hade jag även med min infrared flame detector (tänk kajjan i hipphipp när han "ofrivilligt" spexar till brandmannakalendern med ett slangmunstycke). vid hemgången messar även öbon att han sett mig gå in genom porten (vet ej om han förföljer mig eller "råkade" vara i kvarteren). jag bad om hjälp att ringa honom, men eftersom alla hade samma promillehalt lyckas ingen få iväg ett samtal. jag messade igår för att förklara att jag somnat men han ger igen för gammal ost och svarar inte. haha! vem tror han att han är? så trist. jag gillar att spela svår men han kan glömma att han kan göra detsamma.

Inga kommentarer: