oktober 17, 2008

nu har jag bestämt mig...

... nästa gång någon urinerar under mitt fönster ska jag öppna fönstret och kasta vatten på personen. kasta vatten, haha. nej men skämt å sido, i min värld så får man gärna kissa på gatan fre-sön. det är inte okej att kissa på gatan på vardagar.

annars har jag tänkt mycket på om indierna vi delar kök med uppmärksammade handtvättningsdagen igår. eller egentligen om de tvättar händerna rent allmänt. käkar med händerna och samtidigt är de skickliga på inte träffa i toalettstolen vid besök på hemlighuset.

för övrigt anser jag att fittskägg är det fulaste som finns punkt

2 kommentarer:

Read me. Watch me. Be me. sa...

Indierna är grymt bra på att använda olika hand för respektive grej. Om man nu tycker det hjälper :)

anna sa...

santsant, men många av dem använder faktiskt två händer (två av fyra eller vaddå???) när det äter sina fyra nyanser av brunt.

samtidigt väcker det ju frågan om det är väldigt bra på att använda en hand till en sak så har vi kanske förklaringen till varför de pissar utanför dasset. det håller bara med en hand när det skulle behövt ett rejält tvåhandsgrepp för att kontrollera kraften.