oktober 10, 2008

svartpeppar är så gött. hade så mkt i maten att näsan började rinna. fresh

oväntad vändning på kvällen. vi ska tydligen sticka och kolla på världens största dieselmotor. hur ballt låter inte det? min faster bara skrattade i telefonen när jag berättade om det. men man ska vara öppen för nya händelser eller vad man nu brukar säga. det blir säkert hur bra som helst. vi ska visserligen grunda med lite vin här innan, så man vågar prata med folk. nä, riktigt så illa är det inte men fredagsvin är något man bör unna sig lika mycket som lördagsgodis. berika livet lite. idag ska jag dock se till att det inte blir någon fylla a la "snälla hjälp mig att ringa islänningen". tjejerna kommer från sverige imorgon, relativt tidigt, vilket innebär att jag inte kan ligga och spy på bakfyllan. visserligen har de sett mig i det stadiet en miljon gånger men det skadar ju aldrig att överraska och visa sig från sin bästa sida. nu ska jag byta ut sporttoppen mot en bygelbh och ge mig ut i kulturnatten. (hoppas det är inte är så cp-mycket folk som det är i lund, kids och barnfamiljer från förorten, då ballar jag ur. våga vägra köer! man bor ju i city så man kan gå dit en annan gång *nöjd*)

Inga kommentarer: