oktober 09, 2008

sånt som "förgyller" vardagen (bla, bla, bla)

paket-time igen, denna gång skeppat från hongkong (inte miljövänligt nånstans är jag medveten om, men vem pallar vara pk hela dagarna?). fyllt med små vita frigolitploppar och tillbehör to the face. inte världens trendigaste produkter kanske, clinques tre-steg känns så 1990! det är ju inte direkt för den mysigt mintgröna färgen jag köpte dem. förra hösten räddade det mitt nylle från att falla sönder i torra små smulor så jag tänkte upprepa succén. innan jag skulle på middag trestegade jag lite och vilken skillnad! huden kändes levande och inte som ett skinn på en ömsande orm (någon som vill ha en majssnok förresten? pappa är trött på ebbe). det som var mindre bra med los paketos var att jag naturligtvis åkte på tullhelvetet. ska se om jepparna i hongkong vaknat på den goda sidan och cashar upp. fick med lite bonusgrejor som inte fick en att andas tungt direkt. sminkkitet var en lagom present till random tioåring. eller halloween?

angående ansikten så verkar vageln ha gått tillbaka. så skönt. såg verkligen framför mig att jag gick på fest med ett öga a la freak of nature.

Inga kommentarer: