oktober 07, 2008

undra om den har snake?

så har äntligen min nya telefon kommit på posten. eftersom det var min kusin som sålde den till mig sa jag att han skulle ta den bästa av de billiga skittelefonerna (ville egentligen bara ha abonnemang inte ny lur *så himla mån om miljön*) vilket innebar att jag fick en finsk. problemet är ju att det tar hur lång tid som helst för tekniklosers som mig att lära mig alla knappar. trist. nyss slog jag upp tastaturlås i bruksamvisningen eftersom jag inte fattade hur man fick på tangentlåset (borde nog ta den fantastiska folkuniversitetskursen "lär känna din mobiltelefon", hej tant 70+). nu roar jag mig med att hitta en fräck ringsignal så man känner sig unik när man halar fram den. fått lite intressanta förslag som ska undersökas. minns när jag köpte min första mobil, det kostade 5 kr i minuten att ringa och jag kände mig riktigt cool.

Inga kommentarer: