oktober 17, 2008

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

i morse hände det som bara inte får hända. faaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!! jag smällde igen smäcklås-dörren och bara. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, det är inte mina lägenhetsnycklarna jag har i handen det är mina jobbnycklar!!! röööööööööööööööööööööv!!!! satans förbannande piss-mög!

och egentligen registrerar jag att nycklarna ligger på diskbänken med jag hinner inte stoppa reflexen och dörren är stängd. gick inte att komma in. inga fönster öppna. han jag hyr lägenheten av är på nordjylland. va fan?!!?!?!?! kan du inte bara vara i kbh? plus att hans tjej är i berlin så jag har inget val mer än att ringa låssmeden.
var så jävla arg imorse att jag inte visste var jag skulle ta vägen. bestämde mig för att skjuta på låssmeden lite. istället gick jag hela vägen til jobb (buhu, långt liksom, tar en kvart, okej 20 i finskor) i högklackat och var sur. nu har jag precis betalt fucking jävla 600 spänn för att komma in i lyan. det tog typ 3 min, snubben bara skruvade av brevinkastet och stoppade in en metallarm och så ... inne. så nu vet jag även att min lägenhet är banalt lätt att bryta sig in i. nu ska jag aldrig gå härifrån någonsin. jag ska ligga på sängen och be folk komma med mat och äta upp mig till 250 kg. okej, kanske inte men. faaaaaaaaaaaaaan igen, vad jag inte hade råd med att vara så jävla pantad.

Inga kommentarer: