oktober 14, 2008

sjukdomar och sånt

gnälltime startar nu: börjar få lite mer än okej ont i mina tummar nu. höger tumme i den första leden och vänster tumme i den andra leden. vissa dagar kan jag inte skruva av korken på mjölkförpackningar, idag var en sån dag. knät gör dessutom ont från och till, framförallt på morgonen. lägg där till min knepiga mage så är allt superlajbans. tid till läkaren har jag fått den 8 december. bara woho, det är ju precis runt kroken. då får jag förhoppningsvis komma till läkare som fattar vad jag pratar om och ger mig medicin pronto. kan ju för fan inte gå runt som en ledsjuk gumma när man inte fyllt trettio ens. hoppas, hoppas bara att de danska läkarna nöjer sig med det svenska provresultaten och inte vill kolla i fler kameror i ändan på mig. det kommer jag inte att palla med. den äckliga laxerskiten man måste tvinga i sig är utan tvekan det absolut vidrigaste jag smakat. bara tanken på att göra det för tredje gången gör mig helt kallsvettig. nu ser bara jag bara ernst-hugo j framför mig skrikandes på taket till rigshospitalet: danskjävlar! nähä, nu blir det till att youtuba riget. gnälltime slut.

Inga kommentarer: