oktober 09, 2008

sexually explicit material

min gamla högstadiecrush och tillika den som gav mig hårlöss i sjätte klass är numera polis. jag visste inte var jag skulle ta vägen när jag fick reda på det. denna killen var den som la grunden för min extrema fascination för långa män med mörkt hår och bruna ögon. bara tanken på honom i uniform, sittandes bredbent på morgonmötena får mig att ta tåget över bron och balla ur i malmoe för att förhoppningsvis bli haffad av pikén och körd till häktet. jag menar rummet är ju madrasserat av någon anledning. drömde världens hetaste dröm med han (det heter faktiskt honom) och jag i huvudrollerna, om man säger så, för några nätter sen. så jag fick för mig att skriva nåt litet härligt medd på fb tills jag såg att han var upptagen, med en jäkligt snygg tjej. skit också! jag som nästan började känna mig som polisfru där ett tag.

Inga kommentarer: