oktober 03, 2008

rullstol då?

mm, kvällspromme. tydligen var det fotboll för på alla hak satt det män och stirrade ut i luften (mer än vanligt). såg en skitfull farbror med värsta alkisnäsan som fick hjälp att starta sin permobil, det kändes fel. men messvensk som jag är gick jag vidare. han klarade sig nog. frågan är om det blir böter vid rattfylla på en sån? min väg blev även blockerad av lite kids som spelade tuffa. efter lite "hvordan går det?" "looking good" blev jag framsläppt. tog det som en komplimang, ingen rånrisk iaf. varför jag gick förbi vega och alla kreddiga (okej inte superkreddiga, mer svennekreddiga) människor i förd noppiga (hatar noppor!) grå mjukisbyxor vet jag dock inte. tänker inte på ibland att jag bor 5 min (plusminus 5) från allt. annars var det bästa med dagen att björn g sa liksom en jävla massa gånger på hype igår. han är inte så gammal trots allt, liksom.

Inga kommentarer: