oktober 02, 2008

salong klipp och förstör

lyxade till det i mitt fina, mysiga badrum (läs spegel på hylla i minimalt kök med spotlight som enda ljuskälla). ögonbrynsfärgen blev lagom, lite öststatsluder, men ändå bärbart. dock ballade jag ur lite med klippningen av luggen. satsade på lite förförisk 80-tal men det blev snarare skolflicka ålder 8. jaja, får kladda på lite extra smink för att kompensera. imorrn blir det köttbyn och när man umgås med unga friska människor så kan det gå hur som helst. mottot för kvällen är givet för att citera m: "ha på mig nåt slampigt och dricka mig senseless", så bra! det låter som en fantastisk fredag i mina öron. (dock ska jag försöka att hålla promillehalten lite lägre denna gången, eller är det lönt egentligen att lova nåt jag ändå inte kommer hålla?)

ett tips till alla hemmaklippare, om ni ska dammsuga upp håret i ert kö/salong och får för er att även dammsuga lite på kinderna för att få bort hårstråna, akta näsan! extremt oskönt att suga in den i slangen.

Inga kommentarer: