oktober 05, 2008

random rik snubbe med designintresse sökes

blev inget söndagsmuseum idag. istället körde jag illums bolighus. vilket paradis. jagade upp mig till extas av alla blanka och fina saker. gick runt i min matchande blanka regnrock och pillade på det mesta och andades tungt. det är så vägen till mitt hjärta (förutom socker och ett par grymma fuck me boots). sen spankulerade jag runt i min regnvåta stad och njöt. tills jag råkade gå sista biten på ströget och kom i en negativ state-of-mind. skabbiga butiker, vilsna turister, stackars nepaleser som håller reklamskylter för billiga bufféer och utländska män som hustlar idioter med find-the-lady. shite alltså, hade helst velat teleportera mig från storkespringvandet (fontänen utanför illum) till v-bro. men mig veterligen har inte tekniken nått så långt ännu så det var bara att bita i det sura äpplet och ta det långa benet före.

var även denna helgen en tur till sverige. åt fantastisk middag med familjen och träffade några fina vänner. annars var det inte mycket att hänga i julgranen. på mitt vanliga härligt lättsamma manér fick jag även för mig att dra upp klänningen och knäppa bodyn framför hela kön! till och med en snubbe som kom fram till min kompis och frågade vad jag gjorde där nere. jag är underbar ibland.

imorrn ska det bli kul att se om min kollega minns vad han sa i fredags. annars får jag nog pika honom lite lätt.

Inga kommentarer: