oktober 07, 2008

okej, man ska inte sparka på de som ligger ner men kan inte hålla mig

idag bröstflashade jag grannarna ännu en gång. konsterade även att det inte finns några döda vinklar i lägenheten, om man inte trycker sig mot elmätaren i den minimala hallen eller står inne på din lika minimala toaletten och jonglerar med bh över dasset. annoring!

dagens hatattack fick jag när jag uppdaterade min fb-status (om mitt nya nummer alltså, inget annat) om hur många freaks som sitter dag ut och dag in och uppdaterar sin status. wtf! fattar ni inte att ingen bryr sig? jag tror jag smäller av! det gäller dock inte de som är småfyndiga och putslustiga utan tråk-svennebanan-updates.

leder osökt till ett erkännande: jag brukar gå in på mitt ex fb för att kolla vad han gör med sitt (enligt mig) patetiska liv! okej, erkänner att jag är smått störd själv som kollar vad han gör men det får mig att känna mig så jävla mycket bättre än honom. typ 1-0 till mig fast du gjorde slut. dessutom ser han ut som en korsning mellan en cromagnon och gollum. (åberopar tillfällig sinnesförvirrig under förhållandet) anyway, det jag skulle komma till, eftersom ilskan rör fb, är att exets updates nog hör till de mest lama uppdateringarna (ever). skrattade rakt ut när jag läste dem och kände 2-0 rassla till.

Sep 28
xxx funderar på vad han ska äte till middag. 5:43pm
xxx diskar efter gårdagens middag. 10:41am
Sep 26
xxx laddar inför spinning och sen koncert med Hep Stars. 4:54pm
xxx ser fram emot kvällens koncert. 11:17am

ge mig styrka!!!! måste du uppdatera din diskning? lycka till med allt! verkligen. och tack för att du dumpade mig.
3-0.

5 kommentarer:

Read me. Watch me. Be me. sa...

Ha ha. Hep Stars. Ha.

4-0 till dig.

Anonym sa...

hahaha. Hepstars! Det är väldigt roligt.

anna sa...

read me: tack tack tack! den poängen är jag så värd. hoppas han tappar ner sin förlovningsring i vasken och uppdaterar det på fb.

nikko: jag vet! vet ju att han gillar gubbrock men kom i luckan liksom. vakna upp och lukta på 2000-talet!!

Anonym sa...

Hahahaha! Fy fan vad kul... 5-0 till dig. Hepstars, oslagbart! Fniss fniss.

anna sa...

vad gött att ex-kexet omedvetet kan glädja så många. men han borde verkligen ratta loss radion från p4....